Advertisement

מנסור עבאס וביבי / מנסור עבאס הראיון שהוביל לפיצוץ ברשימה המשותפת חדשות מעריב / מפלגת העבודה הסכימה לפשרת הרוטציה בוועדה למינוי שופטים:

מנסור עבאס וביבי / מנסור ×¢×'אס ×"ראיון ש×"ו×'יל לפיצוץ ×'רשימ×" ×"משותפת ×—×"שות מערי×' / מפלגת העבודה הסכימה לפשרת הרוטציה בוועדה למינוי שופטים:. עדיף לא לדבר על זה. חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב. רעם הציבה דרישה לבטל את החוק שמחמיר את האכיפה על עבירות בנייה | איילת שקד (ימינה) דורשת להחליף את בני גנץ, איילת שקד, חילי טרופר ונפתלי בנט (צילום: הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית. עבאס אמר לכלי התקשורת כי כל המפלגות כבר חתמו ליאיר לפיד על המסמך לנשיא המדינה.

בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: רעם הציבה דרישה לבטל את החוק שמחמיר את האכיפה על עבירות בנייה | איילת שקד (ימינה) דורשת להחליף את בני גנץ, איילת שקד, חילי טרופר ונפתלי בנט (צילום: לאחר החתימה על ההסכמים, יצא יור רעמ, מנסור עבאס, לכלי התקשורת ואמר: בלי שממש התכוונו לזה, הבדואים בנגב יכולים להתגלות כסיפור של הבחירות. עד שהגיע מנסור עבאס והעלה לי את המצב רוח.

×
×"ארכיון זוכר ×"כול ×'ם ימים יפים פחות ×'רומן ×¢×'אס נתני×"ו וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: בד בבד, המגעים להקמת ממשלת גוש מתנגדי נתניהו ממשיכים. עבאס אמר לכלי התקשורת כי כל המפלגות כבר חתמו ליאיר לפיד על המסמך לנשיא המדינה. עדיף לא לדבר על זה. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום:

ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

בנוסף הוא סירב להתייחס אם שוחח או פגש ישירות את ראש הממשלה נתניהו: ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. עוד מסתמן שיסוכם עם רעם על תכנית כלכלית לעשור למגזר הערבי. אילולא סמוטריץ', הייתה קמה קואליציה מלאה עם מנסור עבאס, ועם הבטחות גבוהות יותר מצד נתניהו. יור רעמ מנסור עבאס חתם הערב (רביעי) על הסכם קואליציוני עם יור יש עתיד יאיר לפיד, ויתמוך בממשלה בראשות יור ימינה נפתלי בנט. ביטול מדיניות ההדרה והכרה בצורך בשילוב הנציגות הערבית בכל מוסדות השלטון. יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי. בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: יש עתיד מזנקת ב־3 מנדטים, ימינה ב־2 • מנסור עבאס מתחזק במנדט • סמוטריץ' שומר על כוחו • התוצאות המלאות. עוד לא קיבלנו החלטה, אנחנו מנסים למצוא פתרונות למצוקות של החברה הערבית. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? עדיף לא לדבר על זה. יור רעם מנסור עבאס הפך את מפלגתו ללשון מאזניים • עבור הציבור הערבי הוא לא פוסל אף אחד, אבל יש לו דרישת סף ברורה:

ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס, אם שאלתם את עצמכם מה הגבול אז מסתבר שהוא ישראל כץ. אילולא סמוטריץ', הייתה קמה קואליציה מלאה עם מנסור עבאס, ועם הבטחות גבוהות יותר מצד נתניהו. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. חכ עבאס, שנמצא במקום, הביע אופטימיות בנוגע לתוצאות המגעים. הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית.

×
×"רמ×" ×"רשימ×" ×"משותפת מתפרקת ×¢×'אס ×'חר ×'×'×™×'×™ סרו×'ים from www.srugim.co.il
יש עתיד מזנקת ב־3 מנדטים, ימינה ב־2 • מנסור עבאס מתחזק במנדט • סמוטריץ' שומר על כוחו • התוצאות המלאות. בנוסף הוא סירב להתייחס אם שוחח או פגש ישירות את ראש הממשלה נתניהו: האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? עוד מסתמן שיסוכם עם רעם על תכנית כלכלית לעשור למגזר הערבי. חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב. מפלגת העבודה הסכימה לפשרת הרוטציה בוועדה למינוי שופטים: עבאס צפוי להתמנות ליור ועדת הפנים. מי שלא חתומים על המסמך הם יור ימינה נפתלי בנט, יור תקווה חדשה גדעון סער ויור רעם מנסור עבאס.

במקביל, לא התקיימו אתמול שיחות עם כחול לבן.

לא יכול להיות, אמר גפני. על פי הדיווחים מתוך המגעים להרכבת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, מנסור עבאס צפוי לקבל את ראשות ועדת הפנים בכנסת הקרובה, בתמורה לתמיכה אקטיבית בממשלה. בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: אין היבטים לאומיים, רק טובת הציבור — חינוך, תשתיות, בריאות, אכיפת חוק ועוד. לאחר החתימה על ההסכמים, יצא יור רעמ, מנסור עבאס, לכלי התקשורת ואמר: חברת הכנסת איילת שקד מימינה ויור רעם מנסור עבאס נפגשים בכנסת. ביטול מדיניות ההדרה והכרה בצורך בשילוב הנציגות הערבית בכל מוסדות השלטון. יש עתיד מזנקת ב־3 מנדטים, ימינה ב־2 • מנסור עבאס מתחזק במנדט • סמוטריץ' שומר על כוחו • התוצאות המלאות. מנסור עבאס הכי דתי בממשלה הזו. מנסור עבאס בכפר המכביה, צילום: עדיף לא לדבר על זה. במקרה כזה, דרעי ימשיך לכהן כיור שס מחוץ לכנסת. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: חברת הכנסת איילת שקד מימינה ויור רעם מנסור עבאס נפגשים בכנסת. ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס, אם שאלתם את עצמכם מה הגבול אז מסתבר שהוא ישראל כץ. בכירי ליכוד מכחישים מגעים עם מנסור עבאס בזמן שביבי בעצמו מציע לו הצעות וגורם לממשלת השינוי להשוות את ההצעה שלו? למרות זאת הוא יושב בכפר המכביה כבר יומיים כדי להביא הישג לחברה הערבית.

×'עצם למ×
×'עצם למ×" לא ×'×™×'×™ ×"ניצחון של מנסור ×¢×'אס from ynet-images1.yit.co.il
למרות זאת הוא יושב בכפר המכביה כבר יומיים כדי להביא הישג לחברה הערבית. מנסור עבאס הכי דתי בממשלה הזו. עדיף לא לדבר על זה. בד בבד, המגעים להקמת ממשלת גוש מתנגדי נתניהו ממשיכים. ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס, אם שאלתם את עצמכם מה הגבול אז מסתבר שהוא ישראל כץ. במקביל, לא התקיימו אתמול שיחות עם כחול לבן. יור רעמ מנסור עבאס חתם הערב (רביעי) על הסכם קואליציוני עם יור יש עתיד יאיר לפיד, ויתמוך בממשלה בראשות יור ימינה נפתלי בנט. בלי שממש התכוונו לזה, הבדואים בנגב יכולים להתגלות כסיפור של הבחירות.

הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית.

עוד לא קיבלנו החלטה, אנחנו מנסים למצוא פתרונות למצוקות של החברה הערבית. מפלגת העבודה הסכימה לפשרת הרוטציה בוועדה למינוי שופטים: יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי. חבר הכנסת מנסור עבאס, יור מפלגת רעמ וחבר הרשימה המשותפת בריאיון לערן זינגר בכאן רשת ב. לא יכול להיות, אמר גפני. מי שלא חתומים על המסמך הם יור ימינה נפתלי בנט, יור תקווה חדשה גדעון סער ויור רעם מנסור עבאס. חברת הכנסת איילת שקד מימינה ויור רעם מנסור עבאס נפגשים בכנסת. אנחנו צמודים לעקרונות שלנו הדרישות שלנו ידועות וברורות ולא קשות הצהיר מוקדם יותר יור רעמ מנסור עבאס שייפגש הערב עם נפתלי בנט כדי לנסות ולמצוא את העמק השווה כדי לאפשר הרכבת ממשלה. במקרה כזה, דרעי ימשיך לכהן כיור שס מחוץ לכנסת. מחד יש את מנסור עבאס שמתעקש להציג הישג משמעותי בדמות ביטול חוק קמיניץ לדבריו ההתעקשות האידאולוגית של שקד ומיכאלי נועדה לצרכי יחסי ציבור מהטעם הפשוט שאין להן שום סיבה לסגור עניינים עד שמנסור עבאס אומר כן. אילולא סמוטריץ', הייתה קמה קואליציה מלאה עם מנסור עבאס, ועם הבטחות גבוהות יותר מצד נתניהו. בכירי ליכוד מכחישים מגעים עם מנסור עבאס בזמן שביבי בעצמו מציע לו הצעות וגורם לממשלת השינוי להשוות את ההצעה שלו? יש עתיד מזנקת ב־3 מנדטים, ימינה ב־2 • מנסור עבאס מתחזק במנדט • סמוטריץ' שומר על כוחו • התוצאות המלאות.

ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס, אם שאלתם את עצמכם מה הגבול אז מסתבר שהוא ישראל כץ מנסור עבאס. אנחנו צמודים לעקרונות שלנו הדרישות שלנו ידועות וברורות ולא קשות הצהיר מוקדם יותר יור רעמ מנסור עבאס שייפגש הערב עם נפתלי בנט כדי לנסות ולמצוא את העמק השווה כדי לאפשר הרכבת ממשלה.

Posting Komentar

0 Komentar